מיוחד • שוטרים, פרשים ומסוקים סורקים את בני ברק מחשש למחבל

    אבי יעקב 2 Comment on מיוחד • שוטרים, פרשים ומסוקים סורקים את בני ברק מחשש למחבל

    צילום: קובי אלי נרגעו. לאחר שתנועת הרכבות בציר רמת גן – בני ברק – תל אביב הופסקה למשך כשעה, שבו החיים למסלולם באישור המשטרה. הכל התחיל כאשר המשטרה ניסתה לאתר אדם תימהוני שנראה באיזור קניון איילון ופתחו בסריקות נרחבות במהלכן פשטו כוחות גדולים של שיטור על כל האיזור הצפוני של בני ברק. בתחילה פורסם כי …

    צילום: קובי אלי
    10:26
    05.05.24
    נתי קאליש No Comments on מרן הגרמ"ה הירש: "עד ל"ג בעומר הפסקת אש משני הצדדים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נרגעו. לאחר שתנועת הרכבות בציר רמת גן – בני ברק – תל אביב הופסקה למשך כשעה, שבו החיים למסלולם באישור המשטרה.

    הכל התחיל כאשר המשטרה ניסתה לאתר אדם תימהוני שנראה באיזור קניון איילון ופתחו בסריקות נרחבות במהלכן פשטו כוחות גדולים של שיטור על כל האיזור הצפוני של בני ברק.

    בתחילה פורסם כי בשל פעילות משטרתית בחיפושיה אחר חשוד מתבצעות סריקות נרחבות באזור צפון ת"א ור"ג. במקביל הופסקה תנועת הרכבות באזור תחנת הרכבת בני ברק. אולם בהמשך באישור המשטרה חודשה תנועת הרכבות בין בני ברק ות"א האוניברסיטה.

    "שוטרים דהרו כאן ברחוב בחיפושים" סיפר לאתר קול חי עד ראיה. "במהלך החיפוש הם הפילו לארץ אופנוע, אלא שהם מיהרו כל כך שגם להסב את ראשם לאחור לא היה להם זמן" סיפר.

    אחר הצהריים החשוד אותר.

    המשטרה דיווחה לסיכום האירוע כי "בשעות הצהריים התקבל דיווח על אדם חשוד שהסתובב באזור המימדיון. כוחות משטרת מרחב דן הגיעו למקום תוך דקות ספורות ופתחו בסריקות נרחבות אחר החשוד תוך שיתוף כוחות מכלל המחוז ומסוק. לאחר מספר שעות בוצעה הע"מ  ובסיומה הוחלט על המשך סריקות בעצימות נמוכה. הציבור נקרא להמשיך ולגלות עירנות ולדווח למשטרה על כל אדם / חפץ חשוד".

    צילום: קובי אלי



    2 תגובות

    מיין תגובות